Blogger Layouts

Tuesday 22 November 2011

pindah sekolah kali ke-3

pada mulanya aku tidak mahu pinadah sekolah lagi..tetapi aku hidup tanpa keluarga di suatu tempat(duk umah sewa)....aku berasa sedih apabila aku dipaksa meninggalkan kawan2 n sek lama aku....mungkin Allah beri aku hidayah....(aku bercakap dalam haty ketika i2)selepas penggal kedua aku masuk ke sekolah baru di hilir perak...
pada hari pertama,aku masuk k pejabat tanpa ibubapa aku..*dalamhatinakberdikari*pada mulanye aku masuk pejabat dengan muka tebal...ketika itu aku membawa semua dokumen aku ...selepas i2,ckgu pen.kanan kata aku bagus,kerana kehadiran penuh....aku bangga time 2....selepas i2 aku masuk k makmal n trus belajar sains...time 2 bab yg dyerang tgh bljr aku sudah pro....hahahaha....bab 3 katakan....aku engt lagi,yg mengajar aku mule2 sir Azlan....pada ary 2 aku hanya mendiamkan diri selama 3 minggu....dan selepas 3 minggu aku berasa seronok ada di hilir perak....aku dapat guru kelas yang baek...hihihi...

No comments:

Post a Comment