Blogger Layouts

Tuesday 29 May 2012

T.E.R.U.J.A D.A.N P.E.R.S.E.L.I.S.I.H.A.N F.A.H.A.M

assalamualaikum.macam biasa la kalau aku sorang jer yang baca kat blog aku...tapi kalau korang baca  mesti korang akan teruja juga.apa pendapat korang kalau korang dapat yang korang mengidam dari dulu lagi contohnya,kamera DSLR,motor dan handset.mesti happy kan.macam aku pulak 30.5.2012 aku akan ke subang jaya untuk beli peralatan memanah.Aku sangad+gler happy :).minggu depan pulak hari rabu,aku akan ke UPM,serdang.Ada tournament kat situ .ok lha,aku pown malas nak tulis lagi ni,yg lain biarlah rahsia.



--->ramai orang tanya aku,aku couple ke?

-sebenarnya,aku still single.buat apa nak couple,buat semak ubi je.aku sebenarnya,update status yg berbunga dan berjiwang tu semuanya tentang aku dan permainan kesukaan aku iaitu memanah.
-aku akan couple masa aku sudah bekerja :)


this is my brother

                                             

No comments:

Post a Comment